LEAN MANUFACTURING
Podejście procesowe oraz kultura Lean w organizacji. Adresatami programu są osoby odpowiedzialne w rmach za podejście procesowe do działania organizacji – właściciele lub liderzy procesów oraz pracownicy zaangażowani w zarządzanie i realizację procesów (managerowie liniowi).
Szkolenia Lean Manufacturing poruszają wszystkie aspekty kultury Lean, w szczególności: * Podejście procesowe oraz założenia lozo i Lean (podstawy, podejścia TQM, Six Sigma) * Podstawy domu Kaizen (zasady, elementy oraz sposoby diagnozowania, eliminacji oraz wprowadzania standardów i 5S w organizacjach) * Narzędzia mierzenia, normowania oraz kontroli procesów (w tym MTM, SIPOC procesu oraz VSM – mapa strumienia wartości) * Budowa kultury Lean w organizacji (podstawy, założenia i organizacja) *
IT_SOOP
Często w trakcie wdrożeń HRowych pojawia się potrzeba stworzenia autonomicznego, „szytego na miarę” systemu komputerowego, który stałby się głównym narzędziem pracy menadżerów i pracowników produkcyjnych w trakcie przeprowadzania ocen.
Komplety danych, jakie powstają podczas pracy z systemem mają nieocenione znaczenia dla decyzji kierownictwa w zakresie tzw. miękkiego HR, za pośrednictwem HR Business Partnera, który w czasie rzeczywistym pracuje z systemem wdrażane się w organizacji decyzje kadrowe mające wpływ na strategię firmy.
CPAB na stałe współpracuje z profesjonalnym podwykonawcą, znającym założenia SOOP oraz potrafiącym odnaleźć się w problemach związanych z wdrażaniem tak specyficznego narzędzia. Oferta stworzenia systemu komputerowego jest zawsze niezależna od oferty wdrożenia SOOP. Założeniem strategicznym jest, iż po wdrożeniu firma CPAB nadzoruje funkcjonowanie systemu.
Przy tworzeniu systemu kierujemy się zasadami pracy dla nowoczesnych systemów. Jako zespół programistów, dopasowujemy specjalistę do zadania, dzięki temu system spełnia wszystkie wymagania postawione mu przez klienta oraz nasz zespół wdrożeniowy dedykowany do SOOP.
Nadzór budowania CRM
Jako firma posiadająca olbrzymie doświadczenie w pracy z zespołami sprzedażowymi jesteśmy w stanie nadzorować wdrożenia systemów CRM wspierających zarządzanie relacjami z klientami.
Tworzymy dla klienta schemat potrzeb, określamy „must-have” każdego projektu wdrożeniowego i nadzorujemy prace przygotowawcze i wdrożeniowe systemu. Jako konsultant stanowimy pośrednika pomiędzy firmą IT oraz działem sprzedaży, ostatecznym odbiorcą narzędzia.
Nadzorujemy prace scalające system z innymi, funkcjonującymi już w organizacji systemami IT.