Misja firmy CPAB:
Wspieramy klientów w kreowaniu celów i towarzyszymy w dążeniu do ich osiągniecia. Tworzymy kreatywną i funkcjonującą zgodnie z zasadami etyki społeczność biznesową, której celem jest nieustanne doskonalenie poprzez poprawę procesów i zdobywanie wiedzy.
CPAB: Creative and professional assistance for business.
Rozpoczęliśmy naszą działalność w 2008 roku. Początkowo wdrażaliśmy procesy coachingowe oraz organizowaliśmy szkolenia z zakresu sprzedaży i kompetencji menadżerskich. Nasza wcześniejsza nazwa – Coaching People – jednoznacznie wskazywała, co jest naszym głównym obszarem zainteresowania. Obecnie zakres naszych działań obejmuje wszystkie aspekty związane ze wsparciem biznesu. Szkolenia, procesu rozwojowe to ważny element rozwoju przedsiębiorstw. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie kompleksowo opiekować się klientami, znajdując dla nich najlepsze rozwiązania w obszarze ZZL.
Myślimy globalnie. Pracujemy dla firm, które powierzyły nam opiekę nad częścią swojej struktury. W trakcie pracy zawsze okazuje się, że proces wpływa pozytywnie na całą organizację.
Pracujemy z ludźmi i dla ludzi. Pracownik wierzący w strategię firmy, to największa wartość dla firmy. Pomagamy zbudować procesy zespołowe, bo dzięki nim firma jest silna.
Dbamy o czas klienta. Wiemy, że w biznesie największa wartość ma informacja i czas i dlatego jesteśmy elastyczni w ustalaniu harmonogramów pracy. To pozwala nam osiągnąć najwyższą efektywność.
W CPAB chcemy towarzyszyć klientom w rozwoju. Wierzymy, że droga ewolucji klienta daje nam samym wiedzę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
Współpracujemy z profesjonalnymi, trenerami, konsultantami biznesu, skutecznie towarzyszącymi klientowi w jego drodze do celu. Szkolimy kompleksowo i nowocześnie, skutecznie wdrażamy procesy rozwojowe, coachingowe i HR-owe.
Wyznacznikiem naszej pracy jest Kodeks Etyczny International Coach Federation, który kompleksowo rysuje zasady współpracy z Klientem:
ROZWÓJ
Wspieramy rozwój i osiąganie przez naszych klientów wyjątkowych rezultatów w ich życiu, pracy, karierze i organizacji. Możemy to robić jedynie poprzez nasz własny rozwój i chęć uczenia się. Nieustająco i z pełnym zaangażowaniem rozwijamy nasze kompetencje, umiejętności i podejście. Oznacza to także, że jesteśmy otwarci na wszelkie nowe idee, które mogą wspierać naszych klientów.
PROFESJONALIZM
W czasie sesji coachingowej klient pozostaje w centrum naszej uwagi i naszym celem jest wspieranie go w osiągnięciu swoich celów. Dbamy o to, aby klient uczył się tego co jest dla niego najbardziej przydatne i odpowiednie. Szybko i w odpowiedzialny sposób odpowiadamy na wszelkie zapytania i potrzeby naszych klientów. Jako coachowie podczas spotkań z klientem jesteśmy w stanie odłożyć na bok własne sprawy, osądy i założenia, i mając otwarły umysł pracować z klientem. Potrafimy rozpoznać nasze własne ograniczenia i jeśli klient potrzebuje innego coacha lub innej metody, natychmiast zachęcimy go do zmiany.
SZACUNEK
Szanujemy potrzeby naszych klientów i wierzymy, że każdy klient posiada niezbędne zasoby i umiejętności, aby osiągnąć swoje cele i to on jest najlepszym ekspertem z zakresu swojego własnego życia. Szanujemy wszystkie decyzje naszych klientów. Szanujemy inne podejścia do coachingu.
ETYKA I SPÓJNOŚĆ
Wszystko co robimy jest zgodne w naszymi osobistymi wartościami, przekonaniami i standardami. Wywiązujemy się z umów zawartych z naszymi klientami w najlepszy możliwy sposób. Przestrzegamy także poufności informacji udzielanych przez klientów. Dbamy o to, aby nasze relacje z klientami były otwarte i szczere. Obiecujemy tylko to co jesteśmy w stanie zrealizować.
Powyższe informacje pochodzą ze stron http://www.icf.org.pl i są własnością International Coach Federation Polska.