Informacja o plikach cookies

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki.

  • Training
  • HR Support
  • Recruitment
  • Adventure
  • Wiedza
  • Kontakt

CPAB - Coaching People

CPAB ➤ TRAINING - Szkolenia, procesy rozwojowe | ➤ HR Support - Profesjonalna obsługa HR-owa, Outsourcing usług HR - Rekrutacja, polityka kadrowa | ➤ RECRUITMENT Praca to ludzie, pomagamy skonstruować zespoły profesjonalistów | ➤ Wyjazdowe warsztaty rozwojowe.

CPAB – Coaching People
  • Start
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Nasi trenerzy
CPAB Training Szkolenia otwarte TSR w biznesie czyli jak zastosować techniki pracy psychologicznej w firmie.

TSR w biznesie czyli jak zastosować techniki pracy psychologicznej w firmie.

Zgłoś się
23.04.2020 - 24.04.2020

Katowice

1950PLN

Asia

Coach, trener, psycholog

HR

Kompetencje menadżerskie

Rozwój osobisty

Cel szkolenia Celem kursu jest poznanie zasad, metody pracy, całej ideologii TSR oraz praktyczna nauka zastosowania w pracy z drugim człowiekiem np. podczas rozmów menadżerskich czy samo motywacji jak również pracy z ograniczającymi przekonaniami . Szkolenie TSR umożliwia zdobycie podstawowej wiedzy o genezie i filozofii tego podejścia, uczy podstawowych technik i zapewnia ćwiczenia integrujące wiedzę w spójny system krótkoterminowego treningu skoncentrowanego na rozwiązaniach. Bloki merytoryczne realizowane podczas szkolenia:
  • Założenia TSR (Solution Focused Brief Therapy); spojrzenie na człowieka w TSR
  • Rodzaje relacji w ujęciu biznesowym z przełożeniem relacji TSR
  • Dostarczenie wiedzy na temat metod/technik pracy z klientem/samym sobą
  • Poszerzanie umiejętności motywacji siebie w obszarze pracy nad potrzebami i uczuciami
  • Interwencja a pomoc ("pułapki w procesie zmian")
  • Narzędzia psychologiczne (interwencyjne i terapeutyczne wykorzystywane w biznesie)
  • Strategie pracy z pracownikiem nie zmotywowanym
  • Praktyczne zastosowanie kluczowych metod pracy w nurcie TSR.
  Szkolenie to dostarczy uczestnikom praktycznych umiejętności, odnoszących się do tego:
  • Jak budować relację współpracy
  • Jak wydobywać i wzmacniać w ludziach to, co najlepsze (czyli jak wydobywać i wykorzystywać istniejące zasoby klientów)
  • Jak szanować, rozumieć i poszerzać perspektywę klienta z uznaniem go za eksperta od własnego życia
  • Jak zwiększyć szanse na uruchomienie zmian
  • Jak pracować z oporem
  • Jak wykorzystywać istniejące zasoby
  • Jak łączyć cele instytucji z celami pracownika lub klienta
  Program Moduł I Tworzenie kontekstu spotkania czyli jak być w relacji z drugim człowiekiem
  • filozofia centralna TSR
  • sposoby tworzenia relacji i ich budowy w różnych kontekstach społecznych
  Moduł II Nauka pracy w różnych typach relacji: dobrowolnych vs przymusowych czyli jak relacje mogą nas motywować do działania
  • rodzaje relacji
  • techniki interwencje dopasowane do rodzajów relacji
  • procesy zmian w różnych nurtach życia społecznego człowieka
  Moduł IV Koncentracja na pozytywach („technika komplementowania”) – zmiana perspektywy postrzegania rzeczywistości
  • techniki komplementowania
  • technika „ praca na wyjątkach”
  • badanie potrzeb
  • pytania relacyjne – instrument pracy ze zmianą
  • Zamiast koncentracji na problemach - budowanie rozwiązań
  • metoda pracy „ pytanie o cud”
  • tworzenie listy potrzeb w zakresie pracy z drugim człowiekiem
  Moduł V Nastawienie na przyszłość przy wykorzystywaniu teraźniejszości („technika skalowania”)
  • pytanieo skale w ujęciu TSR
  • skalowanie w ujęciu funkcji poznawczych
  • proces tworzenia rozwiązań w technice skalowania
  Moduł VI Wydobywanie i tworzenie zasobów („mała zmiana to duża zmiana”)
  • technika – talia atutów
  • tworzenie formularza zmian w kontekście odkrywania zasobów
  • praca z przekonaniami ograniczającymi nasz punkt widzenia czyli różne mapy w naszych głowach
  Moduł VII Eksploracja przeszłości w celu rozpoznawania wyjątków od sytuacji problemowej
  • cztery kierunki pracy w budowaniu razem z klientem rozwiązań
  • tworzenie celu operacyjnego
  • budowanie wizji przyszłości w opraciu o wspierające przekonania
  Moduł VIII Zastosowanie techniki „cudu” do stworzenia preferowanejprzyszłości klienta i formowania celu zmian
  • formularz techniki o cud
  • monitorowanie zmian
  • „Świat bez problemu” – narzędzie do pracy z trudnym klientem
  • strategie w kolejności stosowania
     

Formularz zgłoszeniowy









    Sending ...
    • Strona główna
    • Wiedza
    • Kontakt
    • Training
      • O naszych szkoleniach
      • Szkolenia zamknięte
      • Szkolenia otwarte
      • Nasi trenerzy
    • HR Support
      • O naszym wsparciu HR
      • Zakres działania
      • Dodatkowe usługi
    • Recruitment
      • O naszych rekrutacjach
      • Dla kandydata
      • Dla pracodawców
    • Adventure
      • O naszych wyjazdach
      • Toskania

    +48 530 392 776

    biuro@cpab.pl

    ul. Jagielońska 24, 40-035 Katowice


    Deprecated: Korzystanie z genesis_footer_creds_text uznawane jest za przestarzałe od wersji 3.1.0! Zamiast tego użyj genesis_pre_get_option_footer_text. This filter is no longer supported. You can now modify your footer text using the Theme Settings. in /wp-includes/functions.php on line 5234

    Przyszłości nie da się przewidzieć,
    trzeba ją stworzyć samemu.
    Wszelkie prawa zastrzeżone, CPAB © 2016–2021