Menadżer to osoba która patrzy na procesy z szerokiej perspektywy.
W jego pracy pojawia się konieczność wiedzy na każdy temat. Zarządzanie zespołem, całą firmą, procesami wymaga perspektywicznego patrzenia, często wizjonerskiego podejścia do tematu ale przede wszystkim umiejętności podejmowania biznesowo uzasadnionego ryzyka.
Menadżer potrzebuje wiedzy na temat własnej branży, umiejętności komunikacyjnych, umiejętności motywacyjnych. Często po rozpoczęciu działalności lub objęciu menadżerskiego stanowiska po pewnych okresie rozpoczyna się etap stagnacji – procesy są skalibrowane, kanały komunikacyjne ustalone, zespół rozpoznany.
Dla menadżera to sytuacja niebezpieczna – nawet chwilowy brak kontroli i świadomości procesów może skutkować koniecznością włączenia trybu „gaszenia pożaru”. Wszyscy wiemy, że to najgorszy ze scenariuszy dla każdego manadżera – niezależne od branży.
Naszą Akademia Menadżera to obszernie poruszone zagadnienia z zakresu kreatywności, komunikacji, zarządzania relacjami, narzędzi coachingowych, mentoringu, tworzenia trwałego autorytetu, diagnozowania kompetencji pracowników, współpracy w grupie, motywowania, automotywacji, umiejętnego interweniowania, pracy w sytuacjach konfliktowych, zarządzania przez cele, zarządzania zespołem rozproszonym, prowadzenia projektów, realiów ekonomicznych, zarządzania księgowością, marketingu i promocji
Zapraszamy do kontaktu. Dzięki rozmowie poznamy specyficzne potrzeby, jakie nasza akademia ma zaspokoić i będziemy w stanie przygotować program akademii precyzyjnie dopasowany do wymagań stawianych przed menadżerami i całą organizacją.
