Absolwentka Politechniki Śląskiej Wydziału Organizacji i Zarządzania. Ukończyła Akademię Trenerów Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie. Autorka ponad 40 publikacji, w tym książek i artykułów zarówno w czasopismach naukowych jak i branżowych. Autorka scenariuszy e-learningowych i wielu programów szkoleniowych. Jako trener prowadzi szkolenia z zakresu doskonalenia kompetencji osobistych i menedżerskich: skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii zarządzania. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi klienta, telemarketingu, technik sprzedaży czy savoir-vivre.
Współpracowała z wieloma firmami m.in. Ascomp S.A; Jastrzębskie Zakłady Remonotowe Sp. z o.o.; .bringMore advertising, International Quick Service Polska Sp. z o.o.; ALAN Systems Sp. z o.o., Barwa Sp. z o.o.; Polskie Firmy Online Sp. z o.o.; Verus Sp. z o.o., Izba Gospodarcza „Śląsk”, Europejskie Forum Studentów AEGEE-Poznań, ZDZ w Rybniku, WUR Sp. z o.o., Zakład Elektroniki Górniczej „ZEG” S.A., Klub Integracji Społecznej w Stroniu Śląskim, Smart Education International Sp. z o.o., Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w Katowicach, Kuratorium Oświaty w Katowicach.